czwartek, 23 czerwca 2016

Klasyka...

.... w formie i kolorze, czyli komplet wieczorowy w czerni i złocie.
Jeśli spojrzeć na to innym okiem może być to również "Biżuteria dla sułtanki" , tak więc zgłaszam mój komplet do wyzwania na Sutasz Info.

Sam serial, do którego nawiązuje wyzwanie swego czasu bardzo lubiłam oglądać ( miałam wtedy złamaną nogę więc ...) do pewnego momentu kiedy zaczął być bardzo przewidywalny ( kolejne intrygi itp. ). Mogę powiedzieć, że nawet męska część mojej rodziny była nim zainteresowana, zwłaszcza młodszy syn śledził ze mną koleje losu bohaterów. Najbardziej fascynował mnie pod kątem właśnie biżuterii, strojów, kultury, był dla mnie po prostu egzotyczny.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ławeczka

 Mąż wykonał ławeczkę, która o dziwo okazała się bardzo potrzebna.  Gdy się pojawiła wszyscy zgodnie orzekli że właśnie tego tu brakowało 😁...