O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

wtorek, 28 czerwca 2016

Jej szara eminencja.

Już dawno temu przymierzałam się do ażuru w sutaszu, jednak nie czułam się na siłach. Tym razem postanowiłam mimo braku koncepcji spróbować. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale chciałam się podzielić z Wami tym co stworzyłam. Lekko ażurowe kolczyki w kolorze szarym z krystalicznym szlifowanym kaboszonem ( na zdjęciu odbijają się kolory, ale nie wiem skąd ). Mogą być uzupełnieniem ślubnej bądź wieczorowej kreacji.
W projekcie, a raczej zamyśle jest jeszcze naszyjnik, ale jak na razie to nie wiem jak go " rozgryźć ".