czwartek, 14 stycznia 2016

Kolczyki ....



.... które miały być uzupełnieniem mojej kreacji na ślubie i weselu moich dzieci (syn i synowa).

Niestety nerwowość jaka się wkradła na tydzień przed ślubem oraz zmiana mojej sukienki ( zachciało mi się poprawiać swoją sylwetkę i okazało się , że kupiona wcześniej sukienka jest za duża) spowodowały , że powstał tylko jeden kolczyk. Tłumaczyłam się też tym , że nie chciałam robić konkurencji młodszemu pokoleniu czyli Pani Młodej  i siostrzenicy , dla których również wykonałam biżuterię.

Tak sobie przeleżał 4 miesiące , aż do tego momentu , gdy stwierdziłam , że mogę je dokończyć na swoją rocznicę ślubu ( taki mały prezencik od siebie dla siebie). Nawiasem mówiąc razem z Wielką Orkiestrą świętuję swoją rocznicę , w dniu kiedy po raz pierwszy odbył się jej finał razem z mężem rozpoczynaliśmy pierwszy dzień wspólnego życia.






                      http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-w-styczniu.html



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prezentowa torebka.

Dzisiaj torebka listonoszka niewielkich rozmiarów, która pomieści portfel, telefon, klucze i może paczkę chusteczek. Wykonana po części na s...