O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

czwartek, 10 grudnia 2015

W niebieskościach i szarościach

Tak dokładnie brzmiało zamówienie co do naszyjnika. Czy spełniły się oczekiwania dopiero okaże się gdy zleceniodawczyni otrzyma naszyjnik. Nastąpi to  po wykonaniu bransoletki do kompletu.

Ale najpierw naszyjnik:













Centralna część sutaszowa naszyjnika sama w sobie jest nieduża ,w uproszczeniu ma wymiary 9/9 cm. Do wykonania jej użyłam oczywiście sznurków sutasz w trzech kolorach, hematyty, szklane perły, preciosa i koraliki FP.

Całość zawieszona jest na sznurze ze szklanych pereł przeplatanych preciosami.