O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Komplet: dla Mamy i Córki


Tym razem znów nie "biżuetryjnie". Dzisiaj pokażę wam komplet dla Mamy i Córki, czyli typowy damski dodatek:torebka.

Ponieważ okazja była, urodziny dwóch wspaniałych dziewczyn, postanowiłam obdarować je torebkami. A żeby było fajnie są one w tej samej kolorystyce i motywie ( pikowania), czyli w komplecie.

Wszystko prezentuje się tak:














Ta większa jest oczywiście dla Mamy ( z racji tego że jest Mamą i potrzebuje dużo więcej miejsca na swoje skarby) , a ta mniejsza samo przez się wiadomo , że dla małej (5 lat) córeczki.