O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

czwartek, 28 maja 2015

Konkurs Royal Stone

Tak jak wspominałam w poprzednim poście wystartowałam w konkursie Royal Stone Kalendarz 2016.
 Inspiracją do wykonania prac było to oto zdjęcie :


Kolczyki wiosenne z poprzedniego postu były wykonane do tego naszyjnika , który wystartował w w/w konkursie . A oto i on sam:















Zwracam się z ogromną prośba do wszystkich zaglądających na strony mojego bloga : jeżeli uważacie , że praca jest interesująca , ciekawa a może i nawet ładna to proszę oddajcie swój głos na stronie:
Royal Stone
i mojego
facebooka

Za wszystkie oddane głosy z góry dziękuję.