poniedziałek, 17 lipca 2017

Czerwona torebka.

Nie jestem zwolenniczką noszenia torebek (zawsze mi ona przeszkadza), ale jak większość kobiet lubię je mieć, a co dziwne mam ich sporą ilość (jak na mnie ).
Tę czerwoną torebkę wykonałam ze sznurka poliestrowego na szydełku. Nie jest dużych rozmiarów, taka na portfel i telefon (jak zawsze), ale tylko dlatego że miałam ograniczoną ilość sznurka, którego wykorzystałam co do centymetra.
Zapinana jest na suwak, wewnątrz jest tylko jedna komora wyściełana pikowaną podszewką również w czerwonym kolorze, na zewnątrz dodatkowe zapięcie w formie patki zapinanej na ozdobny guzik, a całość zawieszona na łańcuszku przeplatanym sznurkiem.
A oto i ona :













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prezentowa torebka.

Dzisiaj torebka listonoszka niewielkich rozmiarów, która pomieści portfel, telefon, klucze i może paczkę chusteczek. Wykonana po części na s...