O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

czwartek, 23 marca 2017

Prezent dla Matyldy....

..... czyli kolejna odsłona guzika w wersji wisiora w kolorach czarnym i szarym. Akurat są to ulubione kolory jubilatki i solenizantki w jednym, a jest Nią wspaniała osóbka bez której spacery z psami są smutne i która przekonała mnie że dążenie do celu nie musi być trudne. Dzięki Matyldzie osiągnęłam cel, o którym myślałam :"zapomnij". Jest ona bowiem współwłaścicielem AnMy i jak ktoś wejdzie na tę stronę zrozumie o co mi chodziło.

A teraz prezent :