środa, 17 sierpnia 2016

Kolczyki do kompletu.

Kolczyki, które mogą być uzupełnieniem bransoletki z poprzedniego postu. Przynajmniej one szyły mi się dużo lepiej niż bransoletka, dlatego jestem z nich bardziej zadowolona i usatysfakcjonowana.
A oto i one :










Chciałam się jeszcze czymś pochwalić. Z racji tego, że wczoraj miałam "n"-te urodziny to mój ukochany mąż sprawił mi taki oto prezent, tadam!!! :



Sprawił mi tym prezentem ogromną radość, są już nawet pierwsze kroki, na razie tylko próby, ale.....



Dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzają i obserwują moje poczynania, jak również dziękuję za wszystkie komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ławeczka

 Mąż wykonał ławeczkę, która o dziwo okazała się bardzo potrzebna.  Gdy się pojawiła wszyscy zgodnie orzekli że właśnie tego tu brakowało 😁...