O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

piątek, 20 maja 2016

W ramach podziękowaniach i promocji.

Czasami jest tak, że chciałoby się komuś podziękować, ale nie koniecznie sprawiać ogromnych i drogich prezentów. Niekiedy wystarczy drobnostka, ale od serca szczerze dana, a fajnie jeszcze jak własnoręcznie wykonana.

Tak powstał brelok do kluczy (itp.) z dwóch koralikowych serduszek w mieniących się kolorach chyba już lata. Jest on nie tylko podziękowaniem, ale moja autopromocją. Czasami i tak trzeba.