O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

poniedziałek, 7 marca 2016

Tęczowe kolczyki

A już miałam  nadzieję na to, że wiosna do nas wita, gdy podczas porannego spaceru z psami świeciło przepięknie słońce, ptaki  śpiewały ( chociaż trochę to brzmiało jakby się ze mnie śmiały), a my nie wróciliśmy uszargani. Niestety słońce schowało się za chmurami i znowu jest smutno, buro i ponuro.

Większość z rękodzielników przywołuje wiosnę wykonując przepiękne kolorowe dzieła. Postanowiłam i ja. Jest też akurat wyzwanie na Szufladzie do, którego moje kolczyki chyba pasują, bo są niczym tęcza po wiosenno-letnim deszczu. Zgłaszam je więc do tego wyzwania.