sobota, 28 listopada 2015

W szarościach i z chwostem


Jakiś czas temu przy zamówieniu z Royal Stone otrzymałam w gratisie taką kulkę oznaczoną napisem:






Kulka jest dość duża, ale ślicznie mieniąca się i odbijająca światło, w pięknym szarym kolorze.
Długo nie miałam na nią koncepcji, a właściwie miałam. Chciałam wykonać do niej kulki szydełkowo-koralikowe, ale niestety mimo moich wielkich chęci i setnych prób, nie mogłam przez nie przebrnąć. Pomógł mi w tym tutorial na wykonanie kulki ściegiem peyote. Z tym poszło mi dużo dużo szybciej, w związku z czym mogłam cieszyć się swoimi kulkami i rozpocząć pracę.

Powstał naszyjnik składający się z w/w kulki i trzech kulek "peyotowych", u dołu których wisi chwost wykonany własnoręcznie ze sznurka powlekanego. Całość zawieszona jest na skręcanym łańcuszku herringbone według tego schematu.

Wszystko wygląda naprawdę fajnie, czego zdjęcia nie oddają z powodu złego światła.
Oceńcie sami:
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ławeczka

 Mąż wykonał ławeczkę, która o dziwo okazała się bardzo potrzebna.  Gdy się pojawiła wszyscy zgodnie orzekli że właśnie tego tu brakowało 😁...