O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Torba w stylu .....

...... no właśnie nie wiem za bardzo w jakim. Dla mnie to styl trochę hipisowski, taki też trochę boho.
A że na Szufladzie jest wyzwanie czerwcowe "U Babci na strychu", a dla mnie taka torba właśnie tam by się znalazła bo jak by nie było ruch hipisowski ma ponad 50 lat.
Torbę wykonałam z jeansu, a właściwie z dwóch obciętych nogawek od starych spodni. Element ozdobny to wstawka gobelinowa wykonana szydełkiem według mojego wzoru.
Torba jest niewielka, bo takie lubię ( cała moja zawartość to portfel i telefon), ale wygodna.
A oto i ona :