O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

sobota, 3 czerwca 2017

Dla Magdalen.

Jak się powiedziało A trzeba powiedzieć ....
Obiecałam dziewczynom, że dostaną po wisiorku koralikowym i sutaszowym na swoje okazje.
Koralikowe zostały już podarowane czas na sutasz.
Zestawienia kolorystyczne są takie same, a przynajmniej zachowałam taką samą tonację.










A jeżeli chodzi o chrzciny to prezentowałyśmy się na nich tak :


Małgosia z Babciami :)