O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

środa, 30 listopada 2016

Opaska Amelia i miś panda.

Oj jak się nie chce pracować, oj jak strasznie się nie chce. Długo trwała moja praca, ale w końcu skończyłam. Nic wielkiego, opaska ślubna wykończona niewielkimi różyczkami z organzy, która ślicznie się mieni i nadaje różyczkom delikatności. Doskonale współgra z welonem jak również może pozostać samotna.









 A wieczorami powstał ten oto miś panda jako podarunek dla wspaniałego fana tego zwierzaka, który czasami mnie odwiedza ze swoją Mamą, a moją przyjaciółką.