O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

czwartek, 18 czerwca 2015

Kolczykowo , sutaszowo....

Kolczyki powstały z potrzeby chwili. Szykuje się większa impreza , bardzo uroczysta , w związku z tym potrzebna była biżuteria odpowiednia do koloru wybranej sukienki. Ale jak to w życiu często bywa kreacja została zastąpiona inną , a kolczyki już są. Przyjdzie wykonać mi jeszcze nowe już w zupełnie innej kolorystyce , ale to na "kiedy indziej".