środa, 22 kwietnia 2015

Naszyjnik



 Nie jest to naszyjnik  , który miałam wykonać na zamówienie. Nastąpiło lekkie opóźnienie w czasie z powodu braku odpowiedniej ilości i koloru koralików. Trzeba było zamówić. Przesyłka już dotarła , więc niedługo wezmę się za pracę nad nim.
Ten naszyjnik , który prezentuję powstał z "potrzeby chwili" , aby zająć czymś ręce.
Spodobały mi się również koralikowe serduszka , na które opis wykonania znalazłam na stronie tego bloga.
Trochę "dłubaniny" przy nich jest , ale mnie osobiście bardzo się podobają.












Jeszcze na taki mały dodatek: maleńkie serduszko ( nie mogłam się powstrzymać).
 Można z niego zrobić zawieszkę do bransoletki lub naszyjnika j.w. , albo jakiś niewielki brelok do kluczy lub komórki lub jeszcze czegoś innego.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ławeczka

 Mąż wykonał ławeczkę, która o dziwo okazała się bardzo potrzebna.  Gdy się pojawiła wszyscy zgodnie orzekli że właśnie tego tu brakowało 😁...