O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Makramowe prezenty


Może już trochę późno ( ale przez ten wypadek z nogą tak wyszło ) ,  chcę Wam pokazać makramową sowę i do kompletu makramową bransoletkę. Komplet ten dostała na  "Gwiazdkę" moja przyszła synowa.











Wykonanie sowy podpatrzyłam tutaj , ta strona jest dla mnie również inspiracją do wielu innych prac.