O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

wtorek, 20 stycznia 2015

"Koralikowo"












Mój starszy syn zrobił nam niespodziankę i oświadczył się swojej wybrance. Oświadczyny zostały przyjęte i planują ślub. A mnie naszła refleksja i postanowiłam zrobić ozdoby do sukni ślubnej , krótko mówiąc biżuterię ślubną.

Na razie w ciężkich bólach ( dosłownie : noga po operacji ciągle boli ) powstała skromna bransoletka cała w bieli.