wtorek, 5 marca 2019

Komplet dla mnie.

W czerwcu czeka mnie bardzo ważna i duża impreza dla mnie, ślub i wesele mojego drugiego młodszego syna. Z tej to okazji powstał dla mnie komplecik sutasz kolczyki i bransoletka. Ponieważ na poprzednie wesele starszego syna nie zdążyłam z biżuterią dla siebie, postanowiłam teraz nie czekać na ostatnią chwilę. Tym bardziej, że w planach mam jeszcze uszycie sukienki dla siebie. Materiał już jest, tylko jeszcze muszę poczekać, bo jestem w trakcie korekty mojej figury. Mam nadzieję, że uda mi się zrzucić zbędne kilogramy:)

















4 komentarze:

  1. Dobrze jest zrobić coś dla siebie :))
    Przepiękna zieleń !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasami trzeba i siebie po rozpieszczać :)

      Usuń
  2. Piękny komplet Agnieszko :) O sobie trzeba myśleć w pierwszej kolejności. Mama Pana Młodego też musi się pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :) Masz rację o sobie trzeba myśleć :)

      Usuń

Prezentowa torebka.

Dzisiaj torebka listonoszka niewielkich rozmiarów, która pomieści portfel, telefon, klucze i może paczkę chusteczek. Wykonana po części na s...