O mnie

Moje zdjęcie

Jestem gospodynią domową , żoną wspaniałego męża , matką dwóch wspaniałych synów. Ale przede wszystkim jestem kobietą , która lubi się otaczać pięknymi rzeczami , a zwłaszcza biżuterią. Dlatego zaczęłam ją tworzyć sama , trochę z pasji gdyż od najmłodszych lat zajmuję się "dzierganiem" , szydełkowaniem , szyciem , " koralikowaniem".

Jeżeli  jesteś zainteresowana/y moimi pracami  napisz do mnie :
 aj.bizuteria@gmail.com

czwartek, 19 marca 2015

Urzekł ........


Tak jak wcześniej pisałam urzekł  , a teraz to nawet już wiem , że zniewolił mnie sutasz.

Wymyślanie wzorów wbrew pozorom nie jest wcale takie proste. Niby reguła jest taka sama , trochę zawijasów , parę koralików i po sprawie. W tym sęk , aby tych zawijasów użyć w taki sposób, żeby nie kopiować  innych , bo po cóż są prawa autorskie.

Mój wzór i dobór kolorów trochę mnie wykończył , myślałam że pójdzie mi to prędzej , a tym czasem zajęło mi to ponad dwa tygodnie. I to wcale nie jest wygórowany wzór , ot prosty naszyjnik.

Na razie jest naszyjnik. Zabieram się do pracy nad kolczykami i bransoletką.